no et perdis...

dimarts, 14 de desembre del 2010

No se si a algú li podrà interessar...

Avui poso fil a l'agulla i començo aquest bloc.
No tenc ni idea de si seré capaç d'actualitzar-lo amb  una mica de regularitat i encara menys si durarà gaire temps. Suposo que tot dependrà de si veig que algú s'intgeressa pel que escriuré aquí.
La meva intenció és anar "publicant" les meves modestes "creacions" en el  camp de la costura i compartir-les amb  algú.
També esper anar aportant links a altres blocs hiperultramegafantàstics que de tant en tant (mentida: a diari i gairebé de manera compulsiva) miro (per ser més exactes  hi estic subscrita.. fantàstica aplicació que  m'estalvia una burrada de temps: t'estimo reader!!!). He trobat tants  i tants  tutorials fantàstics per a fer bosses, roba  per als  meus  fills i un munt de coses  més i que tinc tantes ganes de compartir!

I per a que en tingueu un petit tast aquí teniu una  foto d'un polar que  li he fet al meu fill petit. El patró no és meu, ja m'agradaria,  vaig fer un test d'un patró. La cosa funciona mes o menys així: la dissenyadora et regala el patró a canvi de que tu el facis i li comentis  on has tingut  dificultats, l'ajudis a corregir defectes i li enviis alguna foto de com t'ha quedat. Genial, no?

Sembla una miqueta deforme però és per la perxa. El jersei és talla 12 mesos.

PD: he d'aprendre a fer fotos millors. Si algú té alguna suggerència serà molt benvinguda.
Ah, i si algú està interessat en els  links als tutorials, per favor deixau-me algun comentari .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada