no et perdis...

divendres, 20 de maig del 2011

Nova bossa!

Estic encantada amb  la nova bossa que m'he cosit!



El mèrit  no és meu, sinó de Caterina  Pérez. M'encanten els seus dissenys i com que el pressupost  no m'arriba i  m'encanta cosir vaig pensar... això ho puc fer  jo soleta! I aquí la teniu. Vull pensar que  no és una  còpia, sinó més aviat un homenatge.

Caterina, esper que no et sàpiga greu.



He emprat tela texana per a la part de fora i una tela de floretes petites en tons blaus liles i grocs per a l'interior. M'encanta la combinació de colors

Li he fet  una butxaca tipus "inset pocket" no sé com es diu en català, folrada amb tela groga que combina amb les floretes grogues del folre. I per primera vegada he emprat fil de torçal (no estic segura que es digui així) per a fer els repunts decoratius. I veis el botó blau? és "vintage". Heredat.

L'altre dia la meva sogra em va descobrir un tresor : una capsa enooorme plena de botons de tot tipus i mides. Tres generacions (mare, àvia i besàvia del meu home) havien anat guardant  botons dins una capsa. Em va dir: Maria, a tu que t'agrada  cosir potser t'interessarà això... agafa els que vulguis. Els ulls em varen sortir d'òrbita. I en vaig fer  una primera tria. Aquí teniu el resultat de més de dues  hores triant  botons:


i la capsa encara està més plena que buida!

PD: si algú hi està interessat puc provar de fer un tutorial per a aquesta bossa. Ja m'ho fareu saber si us interessa deixant  un comentari.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada