no et perdis...

divendres, 15 de novembre del 2013

Braguetes I- MsMW

Últimament  vaig  molt atrafegada amb  la  feina i la família, i tot  i que  m'agradaria  publicar  més al  bloc no hi ha  manera  de trobar el temps... però cosir, segueixo cosint sempre que  puc.

Avui us  vull  ensenyar  les  braguetes de  prova que  he  cosit per  participar a la MsMW de  la pantigana. Ho han  muntat  entre  l'Angie  de  la Pantigana  i  na  Yolanda  de  Pandielleando.  Gràcies  guapes!




Com us  he  dit és  una  prova, completament  utilitzable  i que  penso estrenar demà mateix, però estic esperant  que  m'arribi un foe decorat  que  he  encarregat!!!




La tela  que  he  utilitzat  la  vaig comprar  a una botiga  alemanya ja fa temps. És molt  elàstica  i fineta; fa  pinta de ser  molt  còmoda. El FOE el tenia  per  casa amb  la  idea  de  fer-li unes braguetes a la meva  filla, però de moment  haurà d'esperar, jeje.


1 comentari:

  1. Jajaja debo ser de las pocas de la blogosfera que aún no se ha cosido unas bragas. Tienen muy buena pinta. Tengo ganas de coser ropa interior y de ponerme con un bañador. A ver si me animo.

    Besicos

    ResponElimina